[Czuwaj] Re: Patriotyzm Jutra

marcin wojtczak majcin w autograf.pl
Pią, 27 Lut 2009, 15:00:46 CET

Michal Gorecki pisze:
> Aha jeszcze jedno. Zdziwiło mnie, że nie widac żadnego projektu
> Głównej Kwatery, gdyż nasi niekomunistyczni bracia mieli wniosek z
> tego poziomu.
>
> Ale nie, my tez mieliśmy. Zawieruszył się na trzeciej liście, biedaczek :]
>
> http://www.muzhp.pl/upload/File/patriotyzmjutra/WNIOSKIZBLEDAMI%20FORMALNYMI.pdf
>
> g00rek

to już normalnie obciach
bo jak projekt odpada na etapie oceny merytorycznej, to zawsze można
powiedzieć, że był dobry, tylko nie spodobał się komisji, ale jeżeli
dopadł na etapie oceny formalnej, to oznacza, że brakło jakiegoś
załącznika, albo podpisu, albo w projekcie budżetu są błędy rachunkowe.
czyli przyczyną jest zwykłe niechlujstwo osoby przygotowującej wniosek.

tylko patrząc z drugiej strony, ostatnio to raczej niechlujstwo niż
doskonała jakość stają się wizytówką pracy harcerskiej.

Marcin Wojtczak