[Czuwaj] Re: Patriotyzm Jutra

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Pią, 27 Lut 2009, 14:22:03 CET

W dniu 27 lutego 2009 10:52 użytkownik Michal Gorecki
<g00rek64 w gmail.com> napisał:
> Mój serdeczny przyjaciel Rafał Suchocki nie puści tego oczywiście na
> listę przez wrodzoną skromność, ale ja nie mogłem się powstrzymać :)
> Otóż niestety ani ZHR, ani ZHP nie dostało na żaden ze złożonych
> wniosków w ramach programu "Patriotyzm Jutra" dotacji.

Aha jeszcze jedno. Zdziwiło mnie, że nie widac żadnego projektu
Głównej Kwatery, gdyż nasi niekomunistyczni bracia mieli wniosek z
tego poziomu.

Ale nie, my tez mieliśmy. Zawieruszył się na trzeciej liście, biedaczek :]

http://www.muzhp.pl/upload/File/patriotyzmjutra/WNIOSKIZBLEDAMI%20FORMALNYMI.pdf