[Czuwaj] Patriotyzm Jutra

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Pią, 27 Lut 2009, 10:52:19 CET

Mój serdeczny przyjaciel Rafał Suchocki nie puści tego oczywiście na
listę przez wrodzoną skromność, ale ja nie mogłem się powstrzymać :)
Otóż niestety ani ZHR, ani ZHP nie dostało na żaden ze złożonych
wniosków w ramach programu "Patriotyzm Jutra" dotacji.
Program Ministerstwa Kultury koordynowany przez Muzeum Historii Polski.

Soohy o tym nie napisał, bo dotację dostało Citygames :)

decyzje negatywne
http://www.muzhp.pl/upload/File/patriotyzmjutra/DECYZJE%20NEGATYWNE.pdf

decyzje pozytywne
http://www.muzhp.pl/upload/File/patriotyzmjutra/DECYZJE%20POZYTYWNE.pdf

***

Z innych nieharcerskich kręgów wiem, że harcerskie programy nie
przechodzą bo są żenująco kiepskie. Są nędznie nudne. Są masakrycznie
tradycyjne w formie i nie wnoszą nic nowego.

Kolejne apele i przemarsze, kolejne pieśni ku czci.

Piszę to z niemałą satysfakcją, bo to potwierdza że to nie ja
zwariowałem pisząc o tym od lat na listę. O tym, że maszerowanie w
brezencie to chyba jednak nie to. O tym że patriotyzm tak, ale nie w
taki sposób. Że te pseudonowoczesne formy (będziemy szaleni i użyjemy
komórek) które serwują nam chorągwie to bida z nędzą.

Ojej i "dziś jutro pojutrze" nie przeszło! A to ci heca!

Wiem, że to słowo jest już użyte w konkretnym kontekście, ale ja je
lubię :) POBUUUUUUUUUUDKAAAAAAAAA!

g00rek

P.S. Zresztą kurczę spójrzmy na przegrane projekty. Same nazwy nie
tyle trąca myszkę ile klepią królem Popielem po prostu.

Gratulacje dla Soo i Parasola :)