[Czuwaj] nowy rozkaz

Jedrula jkuny w interia.pl
Sob, 31 Sty 2009, 00:48:02 CET

Ależ program związku jest w drużynach...

Jędrzej KUNOWSKI

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of komendant myszków
Sent: Friday, January 30, 2009 9:58 PM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: [Czuwaj] nowy rozkaz

Jeżeli programem nie zajmie się ktoś "trzeźwy", to pewnie tak będzie. Myślę,

że zamiast "młodych intelektualistów" bardziej pożyteczni byliby ludzie,
którzy potrafią wbić gwóźdź, wiwiercić wiertarką dziurę w ścianie, albo
napisać pismo urzędowe, czy porządnie rozliczyć obóz. To są jak najbardziej
umiejętności potrzebne do życia w spoleczeństwie. Umiejętność rozpalenia
ogniska 1 zapałką nie na pewno.
Andrzej Jąderko