[Czuwaj] Druh Mixplus

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 7 Lip 2009, 13:13:37 CEST

Przed chwilą mignęła mi w telewizji reklama ze znajomymi elementami -
piosenką szanto/harcersko/balladową, wypalonymi znakami na drewnie i..
brodatym druhem śpiewającym na gitarze :)

Całe szczęście przypomniałem sobie o funkcji automatycznego nagrywania
więc przewinąłem i obejrzałem jeszcze raz :) A potem zrzuciłęm
aparatem, bo nie mogłem na razie znaleźć reklamy w sieci.

Oto strona promocji:
http://www.plus.pl/oferta_indywidualna/mix/promocje/dla_nowych_klientow/14400_darmowych_minut/

A oto sam filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=CHZdM1jU494

Abstrahując od tego że my bezpośrednio nic z tego nie mamy, to muszę
zauważyć kilka rzeczy:

1. Agencja była sprytna i w sumie nie użyto żadnego z naszych symboli.
Druh nie ma krzyża tylko coś metalowego, dziwne plakietki na rękawie,
a sprawności na stronie mają wydumany kształt (fajne!!) Sznur jest
biało - czerwony, a na stronie sznurów jest chyba z 5 na raz,
wszystkie zielone :)

2. Gość nie jest może najmłodszy, ale nie wygląda jak klasyczna
harcerska ciapa, prędzej jak taki starszy druh (broda jak nasz
Przewodniczący, tylko po górach mniej chodził chyba jak patrzę na
brzuch :D )

3. Mundur jest ciemny (a nie musztarda!), schludny i ładny.

4. Ogólne wrażenie jest całkiem pozytywne. Reklama ani nie nabija się
z harcerstwa, ani nie odwołuje do "drzewiej to byłem harcerzem".
Wprowadza taki fajny leśny klimat i ogólnie jest całkiem całkiem.
Zresztą cała letnia promocja chyba opiera się na takim
leśno-przygodowo-harcerskim przesłaniu.

Moim zdaniem działa dla nas na PLUS :) A waszym?