[Czuwaj] Prośba

Rafał Suchocki suchy206 w gmail.com
Pią, 3 Lip 2009, 00:15:39 CEST

Witam.
Wiem, iż większość na obozach, ale może Ci którzy siedzą w domach
wspomogą sprawę.

Jest szansa, aby jedna z wędrowniczek z naszego hufca odbyła podróż do Indii.
Jak ważna byłaby to dla niej rzecz,  opowie Wam prezentacja jaką
znajdziecie pod linkiem.

http://gofresh.pl/index.php?strona=slajdszol&slajdszol_id=38451

Oddam zreszą głos samej zainteresowanej:
Chciałam nadal prosić Was o pomoc w spełnieniu mojego marzenia.
Wystarczy że raz dziennie oddacie na mnie głos. Nie trzeba się do tego
nawet logować. po prostu wchodzicie i klikacie. Możecie sobie np.
ustawić jako stronę startową (wtedy nie zapomnicie). To dla mnie
bardzo ważne, a dla Was to będzie jedno kliknięcie. Im więcej głosów
tym większa szansa na wygranie. Dlatego jeszcze raz proszę Pomóżcie!
Będę bardzo wdzięczna :)
Aneta

Od siebie dodam, iż przed kliknieciem trzeba wpisac kod z obrazka.
Oczywiście zachecam do spamowania powyższego maila.
Konkurs trwa do 5 lipca, tak więc czasu jest malutko.

--
s00hy