[Czuwaj] U prezydenta w krotkich spodenkach

Rafal Bednarczyk rafal.bednarczyk w zhp.pl
Czw, 30 Lip 2009, 13:15:06 CEST

Witam wszystkich,

Ryszard Rutkowski napisal:

> Ktoś, określający się jako "Rafal Bednarczyk", napisał:
alez Rysiu - ja zawsze pisze z czytelnie oznaczonego
imieniem i nazwiskiem konta i podpisuje maile.
A jak ktos pisze z konta "kasia" i się nie podpisuje
to skad mam wiedziec z kim mam do czynienia?
Na pewno ktos tak dbaly o szczegoly i procedury jak Ty
doskonale to widzi

> Zastanawiam się w takim razie, czemuż ach czemuż nasz komisarz
> zagraniczny nie stosuje się do mody skautowej i nie odsłania ślicznych
> zapewne kolan, a ukrywa szczelnie swe uroki wciskając nogawki M-65 w
> opinacze ?
po pierwsze to nie żadne opinacze - przestalismy je nosic gdzies
w polowie lat 90-tych.
A krotkich spodenek nie nosze bo niestety nie mam tak
zgrabnych kolan po prostu.

pozdrawiam
R. Bednarczyk
czlonek GK ZHP, komisarz zagraniczny