[Czuwaj] U prezydenta w krotkich spodenkach

Czw, 30 Lip 2009, 13:25:07 CEST

On Thu, 30 Jul 2009 13:15:06 +0200, Rafal Bednarczyk <rafal.bednarczyk w zhp.pl> wrote:

> alez Rysiu - ja zawsze pisze z czytelnie oznaczonego
> imieniem i nazwiskiem konta i podpisuje maile.
> A jak ktos pisze z konta "kasia" i się nie podpisuje
> to skad mam wiedziec z kim mam do czynienia?

Ten ktoś napisał z konta o loginie: kaskatylipska  i choć nie znam jej osobiście, zakładam że jest to pwd. Kasia Tylipska, z Harcerskiej Sekcji Spadochronowej (o ile prawidłowo określam nazwę). Właściwie, to powinniście się znać - nosisz przecież ptaka na piersi, nie? Więc może razem skaczecie? :D

Ryszard