[Czuwaj] U prezydenta w krotkich spodenkach

kasia kaskatylipska w wp.pl
Czw, 30 Lip 2009, 15:13:32 CEST

Ryszard Rutkowski pisze:

> Ten ktoś napisał z konta o loginie: kaskatylipska  i choć nie znam jej
> osobiście, zakładam że jest to pwd. Kasia Tylipska, z Harcerskiej
> Sekcji Spadochronowej (o ile prawidłowo określam nazwę). Właściwie, to
> powinniście się znać - nosisz przecież ptaka na piersi, nie? Więc może
> razem skaczecie? :D

Bardzo przepraszam za powyższe niedopatrzenie z mojej strony, faktycznie
kliknęłam tylko odpowiedz i napisałam co pomyślałam po obejrzeniu zdjęć
dołączonych do artykułu. Prawda nie zaliczam się do osób które często
się tu wypowiadają (teraz chyba zacznę sie bać cokolwiek pisać ;) )

Jestem faktycznie z HSS :) a Ciebie Rafale dawno już na lotnisku nie
było u nas, może czas to zmienić?

"kasia" czyli phm. Katarzyna Tylipska teraz tylko z HSS Hufca Końskie :)

... teraz będzie "służbowo/pracowo". A jak!! Żeby nikt już nie miał
wątpliwości (bo w końcu z pracy piszę ;) i nazwę tego konta e-mail mam
tu tak niefortunnie ustawioną )
--

lek.wet. Katarzyna Tylipska
Ins. Wet. ds. ochrony zwierząt

hmmm.... zwykle mam też dopisane wcześniej "Z poważaniem"
ale może się ośmielę.... POZDRWAIAM... i więcej luzu :)