Re: [Czuwaj] U prezydenta w krotkich spodenkach

Maciej Sas ikpsas w interia.pl
Czw, 30 Lip 2009, 13:47:15 CEST

Witam!

Leśnik faktycznie dziś nie pasuje, niemniej jednak były to mundury
porządnie uszyte i reprezentacyjne.

Przepraszam, może kogoś urażę, jednak w naszych obecnych
mundurach to raczej do lasu i przy ognisku można posiedzieć
a nie paradować na oficjałkach - delikatnie mówiąc osoby, które mają już
wiek szkolny i studencki za sobą wyglądają kretyńsko wśród garniturów.

Zamiast nawiązywać do świata skautowego wolałbym nawiązanie do estetyki
i funkcjonalności.

Maciej Sas

Witam,

ktos okreslajacy się jako "kasia" napisal:

> Uwielbiam takie obrazki.... dorosły obywatel na oficjalnym spotkaniu u
> Prezydenta w krótkich spodenkach. Ja rozumiem że w mundurze ale...
> jakiś
> szacunek "do sprawy" wypadało by mieć a nie przywdziewać na męskie
nogi
> "geterki" (ups. "sztuce") pod kolanka.
>
> Pozdrawiam :)

no my z zasady nie komentujemy kwestii mundurowych naszych
przyjaciol z ZHR - to ich sprawa.
Ale zainteresowalas mnie pogladem, ze nie wypada w krotkich
spodenkach bywac w palacach i na salonach. Troche to odmienne
zdanie od powszechnosci przywdziewania wlasnie krotkich spodenek
w swiecie skautowym i to na spotkania z glowami koronowanymi,
prezydentami, premierami i ministrami.
Myslisz, ze my powinnismy być w tej sprawie inni?
Czyli powrot do "lesnikow"?

pozdrawiam
R. Bednarczyk
czlonek GK ZHP, komisarz zagraniczny