[Czuwaj] posredniosc w wyborach

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 1 Cze 2009, 13:10:36 CEST

W dniu 1 czerwca 2009 12:59 użytkownik Ryszard Rutkowski
<ryszardrutkowski w tlen.pl> napisał:

> Czyli, że nie przekonasz.

Nie może bo:
- nie chce
- KSI go blokuje słusznie
- KSI go blokuje niesłusznie
- nie może się ogarnąć w czasie
- wypadły mu inne nieprzewidziane sprawy rodzinne
- tutaj wstaw dowolny powód dla którego 40% NIE MA obecnie stopnia
instruktorskiego.

Bo nie ma prawda? Dlaczego? Widocznie są jakieś powody...

Powtórzę - byłbym za tym rozwiązaniem ale na równi z:

- ostrą akcją propagandowo-szkoleniową podjętą przez Wydział Pracy z
Kadra i podległe jednostki
- przejściowym okresem mniej więcej dwuletnim
- doprecyzowaniem że bycie instruktorem jest związane z
przeszkoleniem, odbytą próbą i FUNKCJĄ
- innymi twardymi rozwiązaniami w tym zakresie (brak możliwości
mianowania nie instruktorów po tym okresie)
- wprowadzeniem białej podkładki dla otwartej próby, lub innej furtki
dla choćby dorosłych nauczycieli którzy chcą już założyć drużynę, a
nie mają gdzie mieć pola służby w trakcie próby