[Czuwaj] posredniosc w wyborach

Pon, 1 Cze 2009, 13:17:26 CEST

G00rek, ja nie wierzę, że akurat Ty to piszesz. Naprawdę..

On Mon, 01 Jun 2009 13:10:36 +0200, Michal Gorecki <g00rek64 w gmail.com> wrote:

> Nie może bo:
> - nie chce
> - KSI go blokuje słusznie
> - KSI go blokuje niesłusznie
> - nie może się ogarnąć w czasie
> - wypadły mu inne nieprzewidziane sprawy rodzinne
> - tutaj wstaw dowolny powód dla którego 40% NIE MA obecnie stopnia
> instruktorskiego.
>
> Bo nie ma prawda? Dlaczego? Widocznie są jakieś powody...

Żaden z tych powodów nie jest wystarczający dla zmienay zasady. Bo nie chce? Nikt go nie zmusza do bycia drużynowym! KSI go blokuje? Masz znowu wizje patologii? Będziesz mi teraz opowiadał o złych komendantach, którzy wybierają sobie złych cżłonków KSI, którzy blokują biedych 18 latków politycznie? To jest matrix. Jeśli znasz choć jeden taki przykład, to bijmy na alarm i ukarzmy tych członków KSI czy tego komendanta. Ale nie opwiadaj mi że tak jest w 40% z 300 KSI w Polsce.
Nie może sie ogarnąć w czasie? I to go tłumaczy? GKa powinna Ci przypomnieć ten argument jak ich będziesz krytykował za coś.

Widocznie są jakieś powody... G00, na miły Bóg...

Ryszard