[Czuwaj] posredniosc w wyborach

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 1 Cze 2009, 13:46:01 CEST

W dniu 1 czerwca 2009 13:43 użytkownik Ryszard Rutkowski
<ryszardrutkowski w tlen.pl> napisał:

> Po pierwsze nie wiem czemu w WOSM ma się nie spodobać, ze instruktorzy mają
> CPW, po drugie uwalić to ma raczej małe szanse.

Nie będzie się podobać to, że młodzi nie mają prawa głosu. Oni nie
rozumieją dwoistości pojęć instruktor i kadra.
W wielu organizacjach także wędrownicy (nie pełniący funkcji) mają
prawo głosu. Ba, nawet w ZHP za komuny tak w pewnym okresie było...

A uwalić ma szanse bardzo duże. Przypominam że każdy statut MUSI być
przyjety i zaakceptowany przez WOSM i WAGGGS. Takie są warunki naszego
członkostwa.