[Czuwaj] Świętuch

Adrian Łaskarzewski adrian w laskarzewski.pl
Pon, 1 Cze 2009, 23:46:23 CEST

Tak czytam co tu się wypisuje, więc dla odreagowania:

Harcerski Rajd Świętokrzyski w tym roku po raz 51, a ja siedzę w domu z
dziećmi i pracą.
Za moich czasów to były rajdy!! He, he.
Po parę tysięcy uczestników, a może nawet i kilkanaście.
Pierwszy raz byłem w 81, a potem co roku przez 21 lat.
Pół życia.
Tylko siwej brody mi brakuje :P
"Co było nie wróci i szaty rozdzierać by próżno..."
Nawet Okudżawa to tamta epoka.

Pospieszny Szczecin-Kielce.
Ze Szczecina jechały dwa wagony harcerzy, po drodze wsiadała reszta pociągu.
Harcerz, harcerz, gdzie nie spojrzę, gdzie nie stanę...
Potem się tych ludzi spotykało na trasach.
Wyjeżdżało się we wtorek wieczorem, a wracało w poniedziałek rano.
Raz poszedłem z plecakiem do szkoły, bo się pociąg spóźnił.
A teraz? Jak nie wróci jeden z drugim w niedzielę do południa to error.
U Was też tak jest?

Jak powiedział g00 - to se ne vrati...

Adrian