Re: Re: [Czuwaj] posredniosc w wyborach

Maciej Sas ikpsas w interia.pl
Wto, 2 Cze 2009, 14:30:24 CEST

Grzegorz to ja po Czesiowemu pytaniem na pytanie:

Dlaczego niektórzy komendanci chorągwi są na stanowiskach tyle lat?
Jak myślisz czemu kandyduja po raz n-ty, czemu zależy im tak bardzo na
tych stanowiskach?

___

Dla mnie takie twierdzenie to czysta demagogia i uproszczenie wręcz prymitywne.

Wśród komendnatów chorągwi i hufców zauważam wielu fachowców, na których chętnie bym zagłosował w wyborach bo ich cenię.

Dlaczego tak niektórzy instruktorzy boją się demokracji, która pozwala wybierać.

Zamiast krzyczeć o kadencyjności może warto zabrać się do pracy w środowisku
i przekonywać argumentami swojej pracy a nie twierdzeniem, że ktoś jest za długo na funkcji i trzeba dać szansę innym.

Dobry lider sam się obroni - nie trzeba mu podstawiać stołka, aby wdrapał się na konia. Chyba, że ma się tak słabe argumenty, że ledwie garstka je popiera - no ale to chyba świadczy o miałkości poglądów.

Maciej Sas