[Czuwaj] Re: opinie o projekcie statutu

Piotr Kowalczewski piotr.kowalczewski w gmail.com
Czw, 4 Cze 2009, 18:58:18 CEST

Cytaty powyżej to jeszcze nic - prawdopodobnie ktoś przepisał żywcem
opinie z jakichś ankiet pisanych na kolanie i tyle. Nie było to
specjalnie rozsądne, ale trudno. Dramatyczne są natomiast oficjalne
pisma z chorągwi. Weźmy jaskrawy przykład opinii Chorągwi
Mazowieckiej. Jeśli ktoś z gremium podpisanego jako "kadra
instruktorska Chorągwi Mazowieckiej ZHP" posiada maturę, to powinien
ją oddać, bo się nie kwalifikuje. W tym piśmie trudno wyłapać jedno
rozsądnie napisane zdanie, z którego można by zrozumieć o co chodzi. W
zdaniach 1,2,3,5 w ogóle nie wiadomo co autor miał na myśli, w zdaniu
4 zabrakło tylko takich szczegółów jak znaki przestankowe czy polska
czcionka. Szczęśliwie w zdaniu 6 autorzy jakoś dali sobie radę. Może
dlatego, że jest ono najkrótsze...

pozdrawiam serdecznie!
Piotrek Kowalczewski