[Czuwaj] Re: opinie o projekcie statutu

seascout czwartak w gmail.com
Czw, 4 Cze 2009, 23:34:42 CEST

Mnie przeraża brak jakiegokolwiek wyjaśnienia swojej wizji.

Dziś byłem na zbiórce wyborczej mojego hufca ( i hufców Pionki i Lipsko).
Krytykowałem publicznie zapisy opinii chorągwianej, nie za treść - ale za
formę właśnie. Bo nie rozumiem, dlaczego chorągiew np. Mazowiecka pisze w
swojej opinii:

 4. Uważamy ze funkcja Przewodniczącego ZHP powinna zostać zachowana.

bez jakiejkolwiek argumentacji, dlaczego uważają. Na sali było trzech
przedstawicieli KCh i żaden nie odpowiedział (choć prawda też jest taka, że
nie zapytałem ich wprost, tylko retorycznie i ogólnie). Nie bo nie. Coś
napisali, ale nie wyjaśnili dlaczego są przeciw. Strasznie to słabe jest...

Mam nadzieję, że delegaci z rejonów będą mieli swoje zdanie i chociaż
zapytają o co kaman.

Seascout