Re: [Czuwaj] Razem89 - dziękujemy za 20 lat wolności

seascout czwartak w gmail.com
Pią, 5 Cze 2009, 17:11:54 CEST

:)

No więc w jednej z miejsowości na południu województwa mazowieckiego, w
jednym z liceów, uczy nauczycielka historii, która tłumaczy uczniom, ze w
powstaniu w szarych szeregach walczyli harcerze z ZHR.

Ja wiem, ze to brzmi moze niewiarygodnie, ale miałem na kursie drużynowych
grupę harcerzy z tego liceum, którzy dość spójnie acz z rozbawieniem i
dystansem opowiadali o tych lekcjach.

Seascout