Re: [Czuwaj] Razem89 - dziękujemy za 20 lat wolności

seascout czwartak w gmail.com
Pią, 5 Cze 2009, 19:26:05 CEST

Darku,

Nawet przez myśl mi nie przeszło mieć żal o to co wygaduje jakaś
nauczycielka (nawet jeśli wszyscy wiemy, że jest ona sympatykiem ZHR) do
jakiegokolwiek członka ZHR!

W naszych (ZHP) szeregach też się znajdzie spora grupa różnej maści
"pacanków" i nie chciałbym, żeby ktokolwiek przez ich pryzmat oceniał ZHP.
Nie można na podstawie jednostkowego przypadku wyrabiać sobie zdania o
jakiejś większej populacji. Dlatego cieszył mnie dystans u licealistów,
którzy opowiadali tę historię.

Ot zabawna historyjka i tyle :)

Seascout