[Czuwaj] Re: Kurs Drużynowych

Wiesław Laskowski wlask w wp.pl
Czw, 11 Cze 2009, 09:33:41 CEST

Dnia 10-06-2009 o godz. 9:53 Rafał Suchocki napisał(a):
> Aaaaby dobry metodycznie kurs drużynowych w okresie letnim znależć.
> Zaglądałem na stronę gdańskiego  MAK-u, ale chyba mnie to przerosło i
nie dopatrzyłem się.
> Będe wdzięczny za wszelkie informacje.
> --
> s00

hej,

Nie znalazłeś, bo nie organizujemy :)
Zaprzestaliśmy organizacji kursów drużynowych z poziomu chorągwianego,
tak jak to robiliśmy do tej pory.

Kończymy wdrażanie nowego systemu, a raczej nowego sposobu
zorganizowania kształcenia drużynowych.

W dużym uproszczeniu: Podzieliliśmy kurs na części.
Część instruktorska, nazwana kursem przewodnikowskim i część
organizacyjna (formalności, itp) przygotowywana jest w rejonach hufców
(kilka hufców) śródrocznie.
Jeśli hufiec deleguje uczestników, to musi dać kadrę do pracy w
rejonie. Dzięki temu kurs odbywa się bliżej lokalnych problemów.
Dodatkowo dostajemy mobilizację i wzmocnienie kadry kształcącej w
środowiskach.

Kurs kończymy letnim obozem metodycznym (czterema) organizowanym przez
szkołę. Tylko praktyczna metodyka.

Pozdrowienia,
wiesiu

Heineken Open'er Festival 2009.
2-5.07.2009 Gdynia. Poznaj wszystkie gwiazdy:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fopener.wp.pl&sid=759