Re: [Czuwaj] Re: Kurs Drużynowych

Barbara Wojtaszek barbaska.wojtaszek w gmail.com
Pią, 12 Cze 2009, 12:43:54 CEST

> Dobry Boze - czemu powiat debicki nie lezy nad morzem?

To, ze nasza choragiew nie ma strony internetowej malo mnie rusza,
informacje i tak pozyskuje z innych
zrodel. To, ze nie organizuje zadnego programu
- ok, po prostu robimy
swoje, chociaz brakuje integracji miedzyhufcowej. To, ze nie
dostalismy nigdy ani grosiczka
na akcje letnia czy zimowa, o srodrocznej nie wspominajac - w porzo, jakos
radzimy sobie lokalnie.
Ale kiedy w 2004 przyjelismy swoj system ksztalcenia (kursy
zastepowych co dwa lata wymiennie
z kursami druzynowych; szczegolnym impulsem do tego byla opinia
kursantow o kursach choragwianych) i
komendantka hufca uslyszala w
choragwi, ze jak smiemy sie wychylac, przeciez reszta hufcow karnie
wysyla kursantow na kursy choragwiane
i tam sie ucza m.in. o dwoch rotach Przyrzeczenia (przynajmniej w 2005
tak bylo, potem nie wiem).

To mnie zabolalo. To mnie ruszylo tak, ze po pieciu latach nie moge
zapomniec i sie
uspokoic. Ale przeciez od zawsze wiadomo, ze konkurencja szkodzi monopolowi.
A choragiew lubi miec monopol na wiedze, wladze, ideologie i rzad dusz.
To tak optymistycznie przed Zjazdem:)
Baska z dolu mapy

hej,