Re: [Czuwaj] Być instruktorem

bartecki.przemek w wolomin.zhp.pl bartecki.przemek w wolomin.zhp.pl
Śro, 17 Cze 2009, 21:51:58 CEST

Ja jestem w trakcie realizowania próby przewodnikowskiej i mam małe kłopoty
poprzez złosliwosć niektrych ludzi. Niewazne. Wkazdmy razie pewne osoby
przedstawiaja mi instruktora ZHP jako "fafa rafa" człowiek który to nie
wiadomo ile rozów zjadł i nie moze przyznać sie do błedu bo ich nie
popłenia,a jak popełnia to znaczy ze nim nie jest (instruktorrm). Z kolei
byłem tez na kursie przewodnikowskim i tam na podstawie róznych zajec sami
mielismy sobie stworzycwłasna definicje instruktora .
Moja była mniej wiecej taka : Instruktor to tez harcerz, a przedwszkim
człowiek. Jest to osoba któa wychowuje ale tez jest dalej wychowywana przez
swoje cele, moze swoich medrców harcerskich czy tez samowychowanie,
doskonalenie sie. Mniuej wiecej i w skrócie.
Napewno niechce byc takim instruktorem który dzieki podkladce uwaza ze to
juz koniec