Re: [Czuwaj] Być instruktorem

Ryszard Rak ryszardrak.waw w gmail.com
Czw, 18 Cze 2009, 00:12:53 CEST

Jestem trochę z innej epoki.
W mojej epoce byli instruktorzy "organizatorzy" (biała podkładka) byli też
instruktorzy z tytułem honorowym (po 10 latach pracy jako harcmistrze) z
białoczerwoną podkładką.
Nie umiem uwolnić się z wrażenia że nie było to takie złe.
Ostatecznie zostać instruktorem "organizatorem" nie było tak trudno. Często
otrzymywało się białą podkładkę za osiągnięcia, z warunkiem uzupełnienia
wykształcenia - trzeba było pójść na tzw. ASH (Akademia Szkolenia
Harcerskiego - były dwa stopnie zielony i czerwony).
Było bardziej kolorowo. Chyba łatwiej.
To smutne, ale było nas przynajmniej 10-15 razy więcej.
Czy to ma jakiś związek ?

Ryszard Rak