[Czuwaj] Być instruktorem

Tomasz Chabinka tchabinka w dhwatra.com
Czw, 18 Cze 2009, 15:52:34 CEST

michalina32 w wp.pl pisze:
> I do tego są dwa progi do pokonania:
> KSI mega przeszkoda - rada starców, którym trzeba udowodnić, że nie jest
> się kosmitą. Trzeba się sprężyć, wyprężyć, postarać, udowodnić im, że
> jest się harcerzem, dobrym harcerzem i świadomym wychowawcą.

Kiedyś słyszałem o przypadku, kiedy pewien druh czekał kilkanaście
miesięcy, aż opiekun znajdzie czas, by z nim pojechać do chorągwianego
KSI i otworzyć próbę na phm, aż dał sobie spokój.

I jeszcze jedna rzecz, co do tego, że wymagania są za wysokie. Oprócz
zjawiska, o którym pisałem, istnieje coś takiego, że nie wystarczy by
próba spełniała wymagania. Ona musi spełniać wymagania ze stopnia wzwyż.
W efekcie rzeczywiście próby na przewodnika mogą być za trudne (znajoma
opowiadała mi o przypadku, kiedy w próbę na HO ktoś wpisał sobie
organizację obozu harcerskiego).

--
Czuwaj!
Tomasz Chabinka

"Ukochanie i odczucie idei bardziej ją wcieli w życie niż
najokrutniejsze regulaminy." Andrzej Małkowski