[Czuwaj] Pobudka Nr 22, a statut ZHP

marcin wojtczak majcin w autograf.pl
Czw, 18 Cze 2009, 09:08:12 CEST

phm. Zbigniew Paweł Skupiński HR | 109 MDSH pisze:
> To co postulujesz? skoro piszesz uprościć wymagania i dostosować do
> szesnastolatka to ja piszę, że wymagania są proste i dostosowane. Nie
> wiem jak w innych hufcach obecnie, u mnie nie ma problemów ze
> zdobyciem przewodnika, po za jednym wolą kandydatów. System zdobywania
> stopni jest prosty i łopatologiczny.
> Nie wiem do czego zmierzasz. Jaki jest według Ciebie stan faktyczny?
> Co trzeba zmienić skoro nie wymagania i system?
>
> Skupa

nie pisałem o wymaganiach tylko o trybie zdobywania stopnia
wprowadzanie samych zmian w papierach nic nie pomoże
musi się zmienić podejście do zdobywania stopni wśród KSI i kandydatów
może trzeba wprowadzić dodatkowy stopnień dla drużynowych?
albo zacząć jednocześnie wprowadzić obowiązek posiadania stopnia
instruktorskiego przez drużynowego i zacząc likwidować hufce, które mają
zbyt mało drużyn, a następnie chorągwie, które mają zbyt mało hufców?

Marcin wojtczak