[Czuwaj] Pobudka Nr 22, a statut ZHP

"phm. Zbigniew Paweł Skupiński HR "phm. Zbigniew Paweł Skupiński HR
Śro, 17 Cze 2009, 23:15:37 CEST

marcin wojtczak pisze:

> Możliwe, że takie wrażenie można odnieść z lektury odpowiednich
> dokumentów.
> Możliwe nawet, że takie były zamierzenia ich autorów.
> Tylko, że ja pisze o stanie faktycznym i potrzebie jego zmiany, a nie
> nie o stanie postulowanym w dokumentach.
> A tymczasem opierając się na jednych pobożnych życzeniach (tych z
> systemu stopni) próbuje się wprowadzić drugie pobożne życzenie (przy
> pomocy statutu).
>
> Jakiś czas temu ktoś na liście (chyba g00rek) posłużył się metaforą
> wozu i konia na gumowej uprzęży:
> [...]
To co postulujesz? skoro piszesz uprościć wymagania i dostosować do
szesnastolatka to ja piszę, że wymagania są proste i dostosowane. Nie
wiem jak w innych hufcach obecnie, u mnie nie ma problemów ze zdobyciem
przewodnika, po za jednym wolą kandydatów. System zdobywania stopni jest
prosty i łopatologiczny.
Nie wiem do czego zmierzasz. Jaki jest według Ciebie stan faktyczny? Co
trzeba zmienić skoro nie wymagania i system?

Skupa