[Czuwaj] krokodyle bagno

seascout czwartak w gmail.com
Czw, 18 Cze 2009, 19:37:44 CEST

Trochę autoreklamy nie zaszkodzi...

Na blogu zhp24.net pojawił się doskonały tekst Kamila pt. "Nie walczmy z
krokodylami - osuszmy bagno" o dyskusjach przedzjazdowych, stanie
przynajmniej jednej z chorągwi ZHP i możliwej metodzie zmiany. Tekst jest
dość długi więc nie będę zaśmiecał listy, przytaczam fragment:

"Staram się, od jakiegoś czasu, systematycznie przyglądać pracom
zmierzającym do przyjęcia nowego Statutu ZHP. Jestem bowiem przekonany, że *od
tego, czy i jakie zmiany uda się wprowadzić do tego dokumentu, będzie
zależał w ogromnym stopniu dalszy rozwój ZHP*. Może okazać się jednak, że
żaden nowy projekt Statutu nie zostanie przyjęty. Wówczas trudno nawet
będzie mówić o stagnacji w tej organizacji, a raczej o jej postępującej
degradacji.
Dlaczego tak sądzę?

 Skłania mnie do takich ponurych przemyśleń lektura opinii chorągwi
dotyczących projektu Statutu przygotowanego przez komisję Rady Naczelnej.
Można po niej odnieść *wrażenie, że instruktorzy poszczególnych chorągwi ZHP
nie chcą żadnych głębszych zmian w swojej organizacji *- tak jakby stan
obecny był dla nich co najmniej zadowalający..."

Więcej na:
http://zhp24.net/index.php/2009/06/nie-walczmy-z-krokodylami-osuszmy-bagno/

Seascout
zhp24netbloger