[Czuwaj] nocleg (zakwaterowanie) w Warszawie - prywata

Piotr Kowalczewski piotr.kowalczewski w gmail.com
Czw, 18 Cze 2009, 16:29:58 CEST

Witajcie,
Wybaczcie prywatę. Moja uczelnia (Politechnika Łódzka niech żyje) zesłała
kolegę i mnie na praktyki do Warszawy. I szukamy zakwaterowania na, mniej
więcej, dwa ostatnie tygodnie września i dwa pierwsze tygodnie października.
Może macie jakiś pomysł? Namiary? Doświadczenia? ;-).

Jako, że termin praktyk chcemy sobie ustalić częściowo w roku akademickim
(żeby nie tracić wakacji :P), to z akademikami jest problem w tym terminie -
no chyba, że ktoś ma jakieś znajomości, którymi chciałby się podzielić?

pozdrawiam serdecznie!
Piotrek Kowalczewski