[Czuwaj] Re: Być instruktorem

Tomasz Chabinka tchabinka w dhwatra.com
Czw, 18 Cze 2009, 15:50:45 CEST

Tomasz Chabinka pisze:

> O ile zgadzam się z tym, że można odrzucić część wymagań (praca nad
> sobą), to powiązanie pwd = HO i phm = HR wydaje mi się dosyć ryzykowne.
> Z tego co wiem to stopnie harcerskie można zdobywać do 26 roku życia.
> Tworząc to przyporządkowanie możemy zamknąć się na instruktorów spoza,
> którzy do ZHP wstępują już jako dorośli.

Teraz sobie przypomniałem opinię, którą zdarza mi się czasami słyszeć:
"wymagania do przewodnika są podobne do tych z HR, tylko przewodnik daje
konkretne uprawnienia, więc lepiej zdobyć przewodnika i wychodzi na to samo"

--
Czuwaj!
Tomasz Chabinka

"Ukochanie i odczucie idei bardziej ją wcieli w życie niż
najokrutniejsze regulaminy." Andrzej Małkowski