[Czuwaj] Re: Być instruktorem.

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Pią, 26 Cze 2009, 20:50:45 CEST

Dnia 26-06-2009 o 12:04:57 Adrian Łaskarzewski napisał:

> Nie twierdzę, że obecny system jest najlepszy z możliwych, ale zamiast
> utyskiwań, wolałbym przeczytać konkretne propozycje lepszych rozwiązań.
> Adrian

No cóż. Chociaż nadszedł czas biwakowania... Juz niedługo postaram się
wrzucić na forum propozycję systemu stopni z małym komentarzem, to byc
może wtedy lepiej Zrozumiesz moje zdanie na ten temat. Ale na razie ... do
lasu :)

sikor

ps.
a tego o czym napisałem to nie wyssałem sobie z palca. Przyglądałem sie
bliska (i przygladam obecnie też) kilku próbom na pwd i phm i
zaobserwowałem dokładnie to co opisałem. A statystyka może chyba być
dobrym potwierdzeniem, że coś jest na rzeczy. Błędem jest również to, że
odnosisz to do mojego środowiska. Mam stałe kontakty z kilkunatoma różnymi
środowiskami z całej Polski i swoją opinię na temat obecnego systemu
buduję na podstawie obserwacji wielu różnych przypadków oraz podczas wielu
dyskusji instruktorskich. Ale pewnie coś tu ma do rzeczy fakt, że punkt
widzenia zależy od miejsca siedzenia.