[Czuwaj] :) ? :(?

ZHP Hufiec Goleniów biuro w goleniow.zhp.pl
Nie, 28 Cze 2009, 15:19:53 CEST

Nie no jasne, przecież harcerze i cywile
na obozach harcerskich regularnie jeżdżą
pijani Żukami (i w ogóle autami) :)

Chyba na najbliższym obozie zorganizuję
zawody w prowadzeniu auta po pijaku, bo
w końcu jak sugerujesz to się zdarza - ciekawe
ilu będę miał chętnych na zawody (zorganizuje
dwie grupy - zaawansowani i początkujący :)
może przy okazji nauczymy to robić bezpiecznie i skutecznie
by następnym razem nie dali się złapać policji,
muszę tylko znaleźć jakiegoś profesjonalistę
bo sam jestem laikiem w tym temacie, możesz
mi kogoś z tych "nie odosobnionych" przypadków
polecić Michale?

PS. Listę czytuje regularnie i śledzę różne
strony ZHP i nie kojarzę by ostatnio ktoś
od nas prowadził auto po pijaku, zwłaszcza
w czasie obozu... :)

Jarosław Sroka