[Czuwaj] :) ? :(?

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Nie, 28 Cze 2009, 21:44:30 CEST

W dniu 28 czerwca 2009 15:19 użytkownik ZHP Hufiec Goleniów
<biuro w goleniow.zhp.pl> napisał:
> Nie no jasne, przecież harcerze i cywile
> na obozach harcerskich regularnie jeżdżą
> pijani Żukami (i w ogóle autami) :)
>
> Chyba na najbliższym obozie zorganizuję
> zawody w prowadzeniu auta po pijaku, bo
> w końcu jak sugerujesz to się zdarza - ciekawe
> ilu będę miał chętnych na zawody (zorganizuje
> dwie grupy - zaawansowani i początkujący :)
> może przy okazji nauczymy to robić bezpiecznie i skutecznie
> by następnym razem nie dali się złapać policji,
> muszę tylko znaleźć jakiegoś profesjonalistę
> bo sam jestem laikiem w tym temacie, możesz
> mi kogoś z tych "nie odosobnionych" przypadków
> [...]

Jarku nie bierz tego osobiście :) Nie wiem czy "u was" to znaczy nad
morzem, czy chodzi ci o całe ZHP. Chodzi mi o to że przecież picie
alkoholu przez instruktorów ZHP, także na obozach to żadne novum. Ja
wiem, wiem zaraz każdy powie "no chyba nie u nas" ale ja nie od
wczoraj przecież żyję i nie od wczoraj jestem w ZHP :) Po prostu wcale
bym sie nie zdziwił gdyby to był jakiś harcerz, czy nawet instruktor,
ot co.