[Czuwaj] :) ? :(?

ZHP Hufiec Goleniów biuro w goleniow.zhp.pl
Nie, 28 Cze 2009, 23:34:28 CEST

Z pewnością się zdarza picie alkoholu przez instruktorów
na obozach i sam wiem o takich przypadkach.

Ale prowadzenie auta na podwójnym gazie i ucieczka
przed policją 17 latka z obozu harcerskiego
chyba raczej jest przypadkiem odosobnionym
- a jeśli tak nie jest to cytując za Tobą -
"no chyba nie u nas" i tego będę się
trzymał :)

Jarek Sroka