[Czuwaj] :) ? :(?

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 29 Cze 2009, 09:37:14 CEST

W dniu 28 czerwca 2009 22:52 użytkownik Ryszard Rutkowski
<ryszardrutkowski w tlen.pl> napisał:

> Koleżko, a wpisz no sobie w Gugla Goleniów, a potem morze i sprawdź
> położenie geograficzne, he>!? :)

Wiem że metropolia goleniowska ze względu na międzynarodowe lotnisko
leży trochę oddalona od morza, ale to tylko dlatego, żeby samoloty sie
nie potopiły Wysoki Sądzie  ;))))))))))

g00rek

P.S. Nie będe na tej liście znowu udowadniał, że Szczecin jako taki
lezy nad morzem, bo robiłem to już w innych miejscach ;P

P.S.S. Napisałem chyba że "u was" to znaczy w całym
województwie/chorągwi (która już niedługo według niektórych polityków
stanie się częscią Rzeszy!!! :D )