[Czuwaj] Nowy statut

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Nie, 1 Mar 2009, 08:12:18 CET

----- Original Message -----
From: "Michal Gorecki" <g00rek64 w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Sunday, March 01, 2009 12:19 AM
Subject: [Czuwaj] Nowy statut - członkostwo (cz 1. - instruktor a kadra)

Zjazd za pasem. Ale wbrew pozorom nie jest dla mnie najwazniejszą
rzeczą kwestia tego kto zostanie na tym zjeździe wybrany. Ważniejsze
jest chyba na jakie funkcje w ogóle będzie można wybierać.
Nowy zjazd ma przynieść nowy statut, a raczej nowy kształt
organizacji. Jak daleko pójdą te zmiany - nie wiadomo, liczmy na to,
że ockniemy się i przegłosujemy taki kształt organizacji który zwalczy
ileś patologii, taki który przyczyni się do tego, aby organizacja nie
skurczyła się do zera.

Zmian oczekiwałbym wiele, ale nie będę ich wszystkich wypisywał w
jednym miejscu. Natomiast z chęcią porozmawiałbym o niektórych z nich.
Nie wiem - łudzę się ciągle, że lista ta jest dobrym miejscem na
rzeczową instruktorską dyskusję o niektórych z tych zmian. Na początek
proponuję jedną z ważniejszych rzeczy - kategorie członkowskie. Nie
chcę pisać na razie felietonu, gdyż rozmowa w komentarzach pod
artykułem jest mniej wygodna :)

Mam nadzieję że podejmiecie temat.

Boję się że Twa nadzieja płonna .....

Pamiętasz że dwa tygodnie temu zasygnalizowałem
swoją propozycję zmian i specjalnej reakcji nie było.

http://monografia19kdl.republika.pl/statut_zhp_090212/

Czesław