Re: Re: [Czuwaj] Chłopek w głowę, było : Re:Czyny - nie słowa

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Nie, 1 Mar 2009, 08:26:52 CET

----- Original Message -----
From: <steppenwolf44 w op.pl>
To: <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Saturday, February 28, 2009 11:58 PM
Subject: Re: Re: [Czuwaj] Chłopek w głowę, było : Re:Czyny - nie słowa

> "Marcin Królikowski" <zastepowy w gazeta.pl> napisał(a):
>  >

Zdecyduj się.

Mają
"lubić ZHP"
czy
"...(chociaż niektórych) członków tej organizacji ..."

Bo na przykład ja
niespecjalnie "lubię ZHR"
za to lubię/cenię
"...(chociaż niektórych) członków tej organizacji ..."

Czesto bardziej niż wielu członków ZHP.
ale czy to oznacza że "lubię ZHR" ?

Więc kogo mają lubić ?

Czesław