[Czuwaj] Nowy statut

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Nie, 1 Mar 2009, 22:13:58 CET

----- Original Message -----
From: "Michal Gorecki" <g00rek64 w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Sunday, March 01, 2009 9:08 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Nowy statut

Czesław napisał:

> Napisałem swój projekt bo komisja statutowa milczy.
> Tzn. moze cos robi ale instruktorzy zwiazku nic o tym nie wiedzą.

Czesiu chodzi o to, że trzeba wyjść od spraw dużych. Po co opisywać co
ma robić komisja rewizyjna, podczas gdy może jej w ogóle nie być?
Najpierw zastanówmy się CZY mają istnieć komisje rewizyjne i sądy, jak
ma wyglądać władza, itp.

A potem dopiero można skupiać się na detalach. Inaczej to głupiego robota.

PC===============================
Masz całkowitą rację.
Tylko że ja już przeszedłem etap "spraw dużych"
i jestem na etapie "detali".

Ja sie juz zastanawiałem, stąd m.in. moja propozycja
likwidacji komisji rewizyjnych.
KR w słabych hufcach jest swiadomym wariantem przejsciowym
na najbliższą kadencję (3 lata), bo liczę że przez ten czas
uda sie uporzadkować sytuację słabych hufców.

Podobnie w kwestii praw wyborczych,
statusu jednostek organizacyjnych, itd.

Ale nic nie stoi na przeszkodzie bym wrócił do "spraw dużych".
Gotowy projekt będzie mi ułatwiał dyskusję.
Chocby przez porównanie ze stanem obecnym.

Czesław