[Czuwaj] Nowy statut

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Pon, 2 Mar 2009, 17:29:33 CET

W dniu 2 marca 2009 16:34 użytkownik Darek Brzuska <brzuska w mp.pl> napisał:

> No dobrze, jest to tajemnica, statut pozostanie tajny nawet po jego
> zatwierdzeniu i będziecie pociągnięci do odpowiedzialności dyscyplinarnej na
> podstawie przepisów, których treść nie będzie wam ujawniona.
> ;-)))

A swoją drogą jedyne przepisy jakie w sieci są dostępne na temat
"tajemnicy służbowej w ZHP" są z 1991 roku. Zastanawiam się czy ktoś
kiedyś wydał nowsze. Albo może znane są Wam przypadki stosowania tych
przepisów.
Obecnie chorągwie (np. moja) lawinowo uchwalają własne przepisy np.
zasady przepływu dokumentów powodujących skutki finansowe itp. To może
któraś zdecydowała się wziąć i za przepisy o tajemnicy służbowej.

Wspomniany przepis z 1991 roku znaleźć można tutaj:
http://www.ids.uni.lodz.pl/traugutt/materialy/regulaminy_ZHP/wyk_1991_tajemnice.pdf
--
Kowlak