[Czuwaj] Re: Rozkaz

Paweł Pietkiewicz pieta w poczta.pl
Pią, 6 Mar 2009, 12:50:44 CET

Dla mnie to bardzo dziwne tak późne umieszczanie rozkazów w internecie, a tym
bardziej jak w samym rozkazie piszę że to znajduje się na www.dokumenty.zhp.pl. I
tak działa właśnie GK, a przynajmniej na dole tak to wygląda. A to chyba
najłatwiejsze co może być jak przesłanie i umieszczenie rozkazu w terminie. A co
jak ktoś chciałby się odwołać w sprawie rozkazu a ma na to np 14 dni?

Tak wg mnie nie powinno wyglądać :(

On pią 06/03/09 11:58 , "Mateusz Cebula" onionek55 w wp.pl sent: