Re: [Czuwaj] Rozkaz

seascout w o2.pl seascout w o2.pl
Pią, 6 Mar 2009, 13:57:37 CET

Uwielbiam te listę :)

Wystarczy napisać, że nie ma rozkazu - i juz jest.

Napisałem, ze głupotą jest termin 20 - 23 marca i juz jest na stronie 20 - 22 marca.

Syndrom władzy jest taki (odkąd istnieje ta lista), że ten kto jest przy władzy deklaruje, że jej nie czyta, bo nie ma czasu na czytanie listy... Ale poprawki wprowadzają :)

Ktoś kiedyś pisał, ze zwrócenie uwagi na liście Czuwaj to najskutecznuiejszy środek oddziaływania na GK i chorągwie :):):) Mimo, ze nie czytaja :):):)

Pozdrawiam nieczytających acz obecnych i kłaniam się nisko :)

Seascout