[Czuwaj] Rozkaz

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Pią, 6 Mar 2009, 14:29:19 CET

W dniu 6 marca 2009 13:57 użytkownik  <seascout w o2.pl> napisał:
> Uwielbiam te listę :)
>
> Wystarczy napisać, że nie ma rozkazu - i juz jest.
>
> Napisałem, ze głupotą jest termin 20 - 23 marca i juz jest na stronie 20 - 22 marca.
>
> Syndrom władzy jest taki (odkąd istnieje ta lista), że ten kto jest przy władzy deklaruje, że jej nie czyta, bo nie ma czasu na czytanie listy... Ale poprawki wprowadzają :)
>
> Ktoś kiedyś pisał, ze zwrócenie uwagi na liście Czuwaj to najskutecznuiejszy środek oddziaływania na GK i chorągwie :):):) Mimo, ze nie czytaja :):):)
>
> Pozdrawiam nieczytających acz obecnych i kłaniam się nisko :)

> [...]

Taa. Kto z nas nie trafił swego czasu na biurko jakiegoś el
Commandante w postaci wydruku :)
Mnie natomiast zastanawia strategia nie odzywania się na liście jako
PRowy strzał w stopę. Lista jest najpowazniejszym bodajże
instruktorskim forum wymiany myśli, czyta ją kilkaset osób, a czasami
wartoby tylko sprostować to czy owo.

A tak trochę "psy szczekają, a karawana idzie dalej".

g00rek

ps Chyba, że padnie któreś z magicznych słów kluczy, np "RCŻ", wtedy
zawsze pada jakaś odpowiedź, sprostowanie, czy wytłumaczenie :)