[Czuwaj] Rozkaz

Pią, 6 Mar 2009, 14:39:28 CET

Dnia piątek, 6 marca 2009, Michal Gorecki napisał:

> Taa. Kto z nas nie trafił swego czasu na biurko jakiegoś el
> Commandante w postaci wydruku :)

Możemy zrobić małą wspomnieniową licytację. Ja mam dwa trofea:

1. Osobiste wezwanie do GK przez jednego z jej członków (nie pamiętam
nazwiska) podczas, którego pokazywał mi jakieś tabele księgowe z budżetem i
wyjaśniał, że jak ich nie umiem przeczytać, to nie mogę się wypowiadać na
temat wydatków.

2. Telefon z chorągwi od Ilony Pniewskiej, która też chciała się spotkać i
pokaząc mi, że wysłali moje dokumenty obozowe do kuratorium. Nie poszedłem
uwierzyłem na słowo.

--
hm Marcin Bednarski
parasol w harcerstwo.net