[Czuwaj] umówic się...

Darek Brzuska brzuska w mp.pl
Pon, 9 Mar 2009, 23:03:35 CET

Ciekawa rzecz. Dostałem mail pisany przez Kowlaka, który cytuje mail
pisany przez Marcina Wojtczaka. A tego jeszcze nie dostałem.

Ale do rzeczy. Marcin pisze:
> [...]
Niższej czy wyższej, nie ma znaczenia. Dobrze rozumiesz.

A tu żeś, Marcinie, pojechał mocno.
Niechętnie lokuję się w roli rzecznika GK ZHP, bo ani nie prosiłem się
tam, ani nie sądzę, by było mi to kiedykolwiek zlecone. Ale co złego
widzisz w tzw. dżentelmeńskiej umowie, treści mniej więcej takiej:

ZHx: My nie będziemy robili wokół tej sprawy szumu medialnego.
ZHy: My też nie będziemy robili wokół tej sprawy szumu medialnego.

bo ja nic złego nie dostrzegam. Nawet jeżeli jest to rzeczywiście "tajne
ustne porozumienie".

Darek zaciekawiony.