[Czuwaj] umówic się...

marcin wojtczak majcin w autograf.pl
Wto, 10 Mar 2009, 07:54:11 CET

Darek Brzuska pisze:

> A tu żeś, Marcinie, pojechał mocno.
> Niechętnie lokuję się w roli rzecznika GK ZHP, bo ani nie prosiłem się
> tam, ani nie sądzę, by było mi to kiedykolwiek zlecone. Ale co złego
> widzisz w tzw. dżentelmeńskiej umowie, treści mniej więcej takiej:
>
> ZHx: My nie będziemy robili wokół tej sprawy szumu medialnego.
> ZHy: My też nie będziemy robili wokół tej sprawy szumu medialnego.
>
> bo ja nic złego nie dostrzegam. Nawet jeżeli jest to rzeczywiście
> "tajne ustne porozumienie".
>
> Darek zaciekawiony.
A co złego widzisz w oficjalnej informacji GK ZHP wystąpiliśmy z
wnioskiem o ochronę KH jako znaku towarowego, sprawa jest w sądzie, ZHR
złożył w tej sprawie protest, rozprawa odbyła się dnia (data), została
odroczona, termin następnej rozprawy (data).
w załącznikach komplet dokumentów ZHP i ZHR złożonych w sądzie, które i
tak są jawne.

Nierobienie szumu medialnego rozumiem w taki sposób, że nie wysyłamy
kompletu tych dokumentów w raz z komentarzem, kanałami oficjalnymi i
nieoficjalnymi po różnych redakcjach,. A tym czasem próbuje się odciąć
członków własnej organizacji od informacji na ten temat, bądź co bądź
ważny dla harcerzy (że w informacje tajność jest tworem w naturze
niewystępującym, to wyszło jak wyszło).

Marcin Wojtczak