[Czuwaj] Re: system stopni

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Sob, 14 Mar 2009, 12:38:55 CET

Grzegorzu,
zawsze oceniałem Cię jako osobę z chłodną głową, otwartego na innych
instruktora. Tymczasem strofowanie Ryszarda idzie trochę tej opinii
wbrew. Rozumiem, że Sikor to Twój kolega z jednego środowiska (KPW)
ale myślę, że przydałoby się w ocenie jego postawy trochę więcej
optymizmu. Sikor nie jest ani pierwszym ani zapewne ostatnim
dysydentem ale zgodzisz się ze mną, mam nadzieję, że jego postawa jest
dość "uciążliwa" dla otoczenia a przy tym niewiele wnosząca. Teorie
spiskowe to nie jest to co tygrysy lubią najbardziej.

Nie jestem jakimś zagorzałym fanem GK ZHP kierowanej przez Gosię (a
może przez Rafała - nie chcę nikomu odbierać zasług) ale staram się
podchodzić do większości ich pomysłów z dobrą wolą. Że często okazuje
się to naiwne a pomysły słabe lub nieudolnie wprowadzone? Trudno. Nie
można się zniechęcać. Sądzę, że większość instruktorów ZHP chce
działać dla dobra tej organizacji. I uważam, że odrobina zaufania im
się należy.

Ryszardzie,

Palikot - milioner, filozof, posel na Sejm RP. W sumie to chyba
powinieneś być mój drogi przyjacielu zadowolony z tego porównania :)

Kowlak