[Czuwaj] Re: system stopni

steppenwolf44 w op.pl steppenwolf44 w op.pl
Nie, 15 Mar 2009, 01:24:32 CET

"Janusz Sikorski" <jsikorski w wp.pl> napisał(a):
 > Wogóle to można mieć sporo atencji do decydentów. W końcu mamy świetny
 > system kształcenia ze świetnymi kształceniowcami, dobre instrumenty
 > metodyczne, wiele działających autorytetów itd. I wogóle po kursach
 > drużynowych (których sa setki) całe rzesze zakładają drużyny i działają,
 > że aż piszczy.

Więc co proponujesz? Żeby kursy prowadzili ludzie niekompetentni? A może żeby w ogóle przestać organizować kursy - "bo to i tak jest fikcja i oszustwo, i one nic nie dają" (jeśli dobrze zrozumiałem to, co napisałeś).

 > Hmm, ciekawe byłoby takie badanie, ilu ludzi z OKK,
 > Chorągwianych KSI i Komend Chorągwi oraz RN było wcześniej harcerskimi
 > wychowawcami. To mógłby być ciekawy obraz.

Ilu z nich było wcześniej drużynowymi? Hmmm... 100% ?

Michał