[Czuwaj] Odkrycie

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Pią, 20 Mar 2009, 13:32:23 CET

W dniu 20 marca 2009 13:19 użytkownik Piotr Kołodziejczyk
<kip.kolodziejczyk w gmail.com> napisał:

> No to chyba lepiej, jak wszyscy dzialaja zgodnie z prawem. Po co komus
> rzucac klody...?

Żeby jeszcze była tu emotka to bym uwierzył, że mogłeś coś takiego napisać.

> No wlasnie, czyli chodzi o to zeby wydoic kase. A nie o zasady.
> Bo to samo wydawnictwo bez zdjecia krzyza juz nie robilo by Ci roznicy, tak?

To samo wydawnictwo bez krzyża tak samo by mi się nie podobało. Ale
trudniej byłoby mu przeciwdzialać.

> Ponislo mnie, ale Kowlak jakos wyzwolil to u mnie... :)
>
> admiral

Oszalałałeś? Naprawdę uważasz, że chodzi o kasę? Żebyśmy na tym
zarabiali? Niee. Odszkodowanie mogłoby być instrumentem, który
spowoduje, że ktoś drugi raz nie zrobi tego samego.

--
Kowlak