[Czuwaj] Odkrycie

Piotr Kołodziejczyk kip.kolodziejczyk w gmail.com
Pią, 20 Mar 2009, 14:31:39 CET

W dniu 20 marca 2009 13:32 użytkownik Piotr Kowalski <kowlak w gmail.com> napisał:

> Żeby jeszcze była tu emotka to bym uwierzył, że mogłeś coś takiego napisać.

> To samo wydawnictwo bez krzyża tak samo by mi się nie podobało. Ale
> trudniej byłoby mu przeciwdzialać.

Ale ja nie wiem, dlaczego przeciwdzialac. Jednemu sie to podoba,
nagral sobie, ktos to kupi, lub nie zupelnie mi to jest obojetne.
Nie narusza to w moim przekonaniu jakichs norm spolecznych. Wiec
moralnie nie ma zadnej roznicy miedzy wydaniem tego samego ze zdjeciem
krzyza, lub bez niego. Ze niby ze zdjeciem to nam uwlacza, a bez
zdjecia nie?

> Oszalałałeś? Naprawdę uważasz, że chodzi o kasę? Żebyśmy na tym
> zarabiali? Niee. Odszkodowanie mogłoby być instrumentem, który
> spowoduje, że ktoś drugi raz nie zrobi tego samego.

Ale ja nadal nie wiem, co jest w tym zlego? Rzecz gustu. Jak z Gaweda.
 Gdyby tam na okladce byl heilujacy harcerz to rzeczywiscie lepiej
zeby to nie powstalo, ale tutaj nie widze nic zdroznego. Moje
harcerstwo nigdy nie bylo biesiadne, ale rozumiem, ze w naszej
roznorodnej organizacji i to jest mozliwe.

admiral