[Czuwaj] Odkrycie

Piotr Kołodziejczyk kip.kolodziejczyk w gmail.com
Nie, 22 Mar 2009, 11:07:41 CET

W dniu 20 marca 2009 14:58 użytkownik Rafal <seascout w o2.pl> napisał:

> Piotrze, sprytnie ominąłeś zasadnicze moje pytanie. Powtórzę:
>
> S:Twoim zdaniem, powinniśmy na to pozwalać? Nie pytam o wydawcę tej
> konkretnej płyty - tylko o generalna zasadę postepowania w takich
> sytuacjach.

Rafal, litosci nic nie ominalem sprytnie, tylko musialem sie zajac
innymi sprawami i odpowiadam dopiero teraz.
 Oczywiscie skala naszego kontrdzialania powinna byc adekwatna do tego
co sie stalo. I niechodzi o krzyz, ale wogole o uzywanie slowa harcerz
w zlej wierze. Bo bardziej szkodza nam rozne wypowiedzi politykow w
stylu "podharcerzyc", niz kontekst w jakim pojawia sie krzyz. A nie
mozemy zabronic komuz uzywac slowa harcerz wogole, dlatego staramy sie
zwracac uwage na poszczegolne epizody. I sadze tez,  ze nie nalzy zbyt
duzo czasu na to poswiecac. Ot standardowy list rzecznika, ze takie i
takie stwierdzenie jest krzywdzace dla dorobku pokolen harcerzy i
prosimy bardzo o zaprzestanie takie i takiej dzialanosci...

admiral