[Czuwaj] Odkrycie

Rafal seascout w o2.pl
Nie, 22 Mar 2009, 11:15:19 CET

W dniu 22 marca 2009 11:07 użytkownik Piotr Kołodziejczyk <
kip.kolodziejczyk w gmail.com> napisał:

> Rafal, litosci nic nie ominalem sprytnie, tylko musialem sie zajac
> innymi sprawami i odpowiadam dopiero teraz.

Nie Piotrze.

Odpisałeś poprzednio, omijając właśnie zasadnicze pytanie. Teraz tez nie
odpowiedziałeś.

Sprarafrazuję jakby ogólny wydźwięk, a Ty napisz czy dobrze rozumiem.

Proponujesz, żeby ZHP zrzekło się ochrony Krzyża i jeśli ktoś go zacznie
używać w celach handlowych, to wtedy trzeba wysłać pismo od rzecznika ZHP.
Tak?

Chodzi mi o model postępowania... Bo ja nie bardzo rozumiem do czego
dążysz...

Rafał